poniedziałek, 15 czerwca 2015

Od Mustanga CD Rosa

- No cóż więc mów! - powiedziałem.
- No bo wiesz , jesteśmy przyjaciółmi i to na dodatek bardzo dobrymi...
- Oczywiście ,że tak - powiedziałem.
- Kiedyś poznałam takiego Alexa i  wiesz byliśmy w sobie zakochani i myślę ,że....
- hmmm?
- Że jestem w ciąży.
Ta wiadomość mnie zaskoczyła...
- A masz pewność? - spytałem
- Jeszcze nie...
- To pójdźmy do Szamana , on chyba będzie potrafił zdiagnozować czy jesteś czy nie..
- Ale później , dobrze?
- No dobrze ... - powiedziałem z czułością.
- Przejdziemy się nad morze?
Pokiwałem tylko łbem i ruszyliśmy stępem. Rozmawialiśmy na różne tematy , ale już o Alexie mowy nie było. Akurat kiedy doszliśmy był zachód słońca.
- Zachody są piękne , nie uważasz? - spytałem Rose.
- Uważam i to jak najbardziej.
Położyliśmy się zachodzące słońce świeciło na nas , słychać było kojący szum morza.... Klacz położyła głowę na moim grzbiecie i przytuliła się do mnie.
- Fajnie mieć kogoś takiego jak ty.. - wyszeptała.
Popatrzyłem na nią czule.

<Rosa? Jaka reakcja :>?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz