sobota, 25 kwietnia 2015

Od Cory CD Mustang


Ucieszyłam się, że wróciliśmy.. Jak wszyscy się cieszyli pobiegłam samotnie do wodospadu.. Lubiłam tam sama chodzić.. Zazwyczaj jak się czułam nie zręcznie.. Wykąpałam się w wodzie i zobaczyłam rodzinę.. 

Sama chciałabym być tak szczęśliwa.. Jeszcze nie na to pora.. Trzeba się wyszaleć, a z źrebakiem.. Karmić trzeba, opiekować się nim i sobą.. Nie można spokojnie pocwałować, bo źrebię nie nadąża.. Ogier się o ciebie bardzo martwi.. Chyba same wady.. Chyba.. Ma się rodzinę.. Jest wiele wad, ale też zalet.. Potem zobaczyłam matkę z źrebakiem.. 

Boże, co to życie ode mnie wymaga.. Postanowiłam się wyszaleć.. Skakałam przez drzewa i robiłam slalom.. Pod wieczór wróciłam do stada.. 
- Gdzie byłaś?- zapytał się Spirit 
- Przy wodospadzie.. 
- Ok.. 
Położyłam się na trawie i zasnęłam 
<Mustang? (Nie) ciesz się, że masz taki duży wybór xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz