sobota, 23 maja 2015

Od Amiry CD Denim

Więc nawet lepiej że idę z Denimem bo już go znam... Znam- wymieniłam z nim kilka zdań ale to i tak coś. Oprowadzał mnie i było całkiem fajnie. Tak, po prostu. Nagle się zatrzymał. Poczułam że powinnam wiedzieć o co chodzi jednak nie miałam pojęcia. Może to z emocji albo po prostu jestem zmęczona, jednak z powodu rzeczy niewytłumaczalnej dla mnie w tej chwili nie mogłam się domyślić. Po chwili jednak dotknęła mnie pewna, niepokojąca myśl. Nie chodzi oto że mi się nie podoba, czy coś ale nie szukam partnera. Jeśli ktoś właściwie nigdy nie zaznał miłości, poza czasem kiedy żył z matką to nie jest w tedy mu tak łatwo do tego... podejść? Czasami włócząc się w tą i we w tę widziała konie które potrafiły z miejsca wystartować i powiedzieć "kocham Cię" następnego dnia tą osobę spławić i wystartować do innej. To było wręcz nierealne ale prawdziwe. 
- Więc?- To pytanie świadczyło o tym że nie wie o co chodzi.- coś się stało?


<Denim?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz