niedziela, 24 maja 2015

Od Cory CD Hurricane

Uśmiechnęłam się i zapatrzyłam się w niebo.. 
- Coś mówiłeś?- otrząsnęłam się 
- Czy widziałaś kiedyś coś piękniejszego?- powiedział 
- Nie...- odpowiedziałam patrząc na ogiera 
Leżeliśmy tak parę godzin patrząc się na zachód słońca, ale niestety parę minut później zasnęłam.. 
*rano* 
Zobaczyłam z daleka Cana, który zbiera jabłka.. Postanowiłam jeszcze pospać, ale po chwili usłyszałam... 
- Wstawaj księżniczko.. Już południe.. - usłyszałam głos Hurricane'a 
- Już wstaje..- ziewnęłam i powoli wstałam 
- Noga lepiej? 
-Tak...- odpowiedziałam i wstałam na nogi 
Poszliśmy na łąkę i zjedliśmy jabłka i trawę.. 
- Podobała Ci się wczorajsza noc?- zapytał się 
- Bardzo.. Wynagrodziłeś mi te trzy życzenia- otarłam się o ogiera 
<Hurricane>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz